2010. február 17., szerda

Marci beteg volt

Múlt szerdán éjjeli nyüszizésre keltem,átmentem,Marci félálomban forgolódott az ágyában. Megsimiztem,ekkor éreztem,hogy úúúúú tűz forró volt a homloka. Lázat mértünk, 38.8. Szegénykém. Elő a Nurofen, ami ahogy leért benne vissza is köszönt. Oké. Jött a kúp (nem is tudom miért nem ezzel kezdtük). Kis idő múlva hányás. Na itt már megijedtem,hiszen Marci még sosem hányt életében.A kezdeti ijedtség után egész jól viselte a dolgot....
Átöltöztünk (ő is én is). Mikor már elbóbiskolt volna,újra hányni kezdett,sokat..(ahogy Bali fogalmazta,nem gondolta volna,hogy egy kisemberbe ennyi minden belefér..............)
Na ekkor felhívtuk az ügyeletet,hogy mi a teendő ?(mindig azok a fránya kisszáradásos rémtörténetek pánikoltatnak be). Elláttak tanácsokkal, Balázs bement (hajnali 3,szakadó hó),írtak fel kúpot.
Kicsi Szuszink ezek után már hamar elbóbiskolt,elég kimerítő éjszakája volt.(én átcuccoltam hozzá,hogy ott legyek mellette). Aztán nehogy már én is nyugodtan pihizzek egy kicsit,Bali megjegyezte,hogy fordítsam Marcit az oldalára,nehogy gond legyen,ha esetleg újra hány....Na innentől nem aludtam reggelig semmit,max. 20 percet végkimerülésemben.
Marci korán kelt,nyakig pisiben,mert a hajnali lázmérőzéskor rosszul csomagoltam vissza szegényemet.
Aztán kezdődött az egész napos nyüszi.... Szüleim eljöttek segíteni,de csak én kellettem!!!Szegény anyukám kivasalta azt a tornyot (mert már jóval meghaladta a kupac fogalmát),amit már hosszú napok óta gondosan gyűjtögettem vasalatlanokból. Köszi-köszi-köszi!!!
Estére már csak höemelkedés. Azért egész nap a négy fal között lenni,nagggggyon durva. Szegény Marcikám is nehezen viselte,ezért egyfolytában szórakoztatnom kellett valamivel.Evésügyileg egy kis diétára fogtam,de ő élvezettel ette a kiflit felváltva főtt krumplival. Étvágya oké és szerencsére folyadékot is sokat ivott mindenféle unszolás nélkül.
Hála Istennek másnapra minden husss.
Azért elmentünk a dokinénihez,aki szerint tüdő tiszta,torka szép,tehát nem tudni mi rohant át rajtunk??!!!
Azóta pici orrfolyás de semmi több.Ja és újra jókedv és rohangálás ezerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése