2010. április 30., péntek

(Talán) Van napirendünk!!!

Hogy meddig,azt nem tudni,de most akkor is tuti a buli! (eddig bármennyire tudatosan akartam a dolgokat irányítani,valami miatt mindig kudarcba fulladtam,pedig következetes voltam,de tényleg!)
Reggeli ébredés hat körül (+/- fél óra),két deci babatejci egy slukkra beszürcsölése,majd tovább alvás hajszál pontosan negyed nyolcig.
Utána reggeli,teszünk-veszünk itthon,majd irány a bolt,játszótér stb.
Dél körül ebéd,majd utána minimum!!! 2 óra alvás. (jaj sosem gondoltam volna,hogy az én gyerekem ilyet is fog tudni produkálni,a hosszú hónapokig tartó 40 perces alvásai után). A dolog egyetlen szépséghibája,hogy ezt a mi nagyágyunkon nyomja,de annyi baj legyen,ha éjszaka szépen alszik a sajátjában.
Kell is nekem ez az idő a regenerálódásra,romeltakarításra...
Délutánra mindig van valami program,most,hogy itt a jó idő,szinte csak vacsira érünk haza.
Fél nyolc fürdés,nyolc alvás. (babatejci,összebújás,ágyba betesz,0-20 perc forgolódás és veszett dumálás,majd egyszer csak egyenletes szuszogás,alvás).
Az éjszakáink? Hmmm.Jóóóóóók.
Két dologgal hozható összefüggésbe,amúgy meg a fene tudja....
1. Új babatej,ami vagy nem terheli meg annyira a pocakját,vagy laktatóbb és jobban kitart reggelig
2. Kikapcsolták a fűtést,így éjjel a korábbi 27!! fok helyett már csak 22 van

Pedig a rágófogak továbbra is nyomulnak előrefele. Persze vannak éjszakai felsírások,de csak elvétve egy-kettő,ez meg hol van a korábbi virrasztásainkhoz képest!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése