2010. január 30., szombat

Hahóóóó

Sajna egy hétig nem voltam gépközelben,mert javították a laptopunkat,azt hiszem elég internetfüggő vagyok,nagyon nehezen bírtam....
Akkor vágjunk bele a folytatásba.Mi is történt velünk azóta??
Éjszakázás tekintetében pici-pici siker.Miután az összes létező elméletemet előttem,már csak Tracy-hez menekülhettem.(ő nem a képzeletbeli barátom,hanem a könyv szerzője,melynek módszere nekem szimpi és már valaha segített...)
Gyanússá vált,hogy Marcink minden áldott nap éjjel 11 és fél 12 között kel.(a többi már nem ilyen óramű pontosságú) Rossz szokás van kialakulóban???
Na hajrá. Sír,nem veszem ki,megnyugtat,melléül,simiz,énekel,Marci feláll-lefekszik-felül-lefekszik.......újrasír,kezdődik előről.Egy órán kersztül.De tegnap mindez már csak kb. negyed óra volt.Jójó nem hiszem azt,hogy ez ilyen könnyen menne,de valamiben bízni kell neeeeem??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése