2010. január 30., szombat

Szülinapi készülődés

Mostanában kicsit alváscentrikusak lettek a bejegyzéseim,itt az ideje váltani.
Szinte el sem hiszem,hogy a mi kicsi fiúcskánk két nap múlva egy éves lesz!!!!!!!Nagyon hamar elszaladt az idő,de tényleg.
Holnap szülinapi ebéd lesz nálunk,amire a nagyszülők is hivatalosak.Nagy izgalommal készülünk rá!Még mindig hezitálok,hogy Marcinak milyen -számára is nyugodt szívvel adható-minitortát csináljak,de már kezd körvonalazódni bennem a dolog.
Hétfőn apa szabadságon lesz,így egész nap hármasban leszünk és nagyokat játszunk,sétálunk.
Apropó séta.....
Még nem is írtam Marcink babakocsiutálatáról és az ezzel járó bonyodalmakról.
Az egész ott kezdődött,hogy kb. négy hónaposan Marci úgy döntött,hogy igenis ő ÚÚÚÚtálja a szülők által nagy gonddal és odafigyeléssel kiválasztott babakocsit!Hurrá.Innentől a békés,nyugodt séták kezdetben nehézkessé,majd az ősz és a tél közeledtével (valamint Marci súlyának gyarapodásával) rémálommá váltak. Nyűglődés,ordítás,visítás,izzadás,sapkaletépkedés.Ezzel az 5 szóval jellemezhető minden napunk levegőzése.
Aztán jött a karácsony,Marci kapott egy háromkerekű,tolókaros bicót,mely átmenetileg megoldott a problémánkat.De én csak nem nyugodtam.
Szomszédaink babakocsija ott állt a közös tárolónkban,kölcsönkértem,kipróbáltuk,hátha. Előnye,hogy átfordítható a karja (a mi hiper-szuper járgányunknak persze nem).Sétáltunk-sétáltunk, Marci egész jól bírta.
Több alkalmas jó élmény után úgy döntöttem,mi is beszerzünk egyet.Persze használtat és occsót.(ki tudja,hány alkalomra veszem).Beszereztük,eddig siker!!!!!
Ma babakocsi,lábzsák,esővédő,szakadó hó....És Marci bírta,és bírta,és bírta!!!
Ja és amit korábban el sem tudtam volna képzelni,még vagy fél órát pletyiztem is egy ismerőssel úgy,hogy Marcim egy nyikk nélkül csücsült a kocsijában és nézegetett!Hasonló jó napokat kívánok magunknak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése