2010. január 18., hétfő

Hétvége

A hétvége a nagyszülőlátogatás jegyében telt.Szombaton Ságon,vasárnap Pordányban.Mindkét helyen nagyon jól érezte magát Marci. Felhőtlen jókedve volt,nagyokat kuncogott,síkítozott és persze pakolt,rámolt,csatateret csinált a házból. Én pedig nagyon büszke voltam rá!!!
Finom pipihúslevest evett és persze mellé túrórudi,krémtúró,kifli,kukoricabuci.......nagyszülői kényeztetés.....
Ságon nagyot sétált nagyikával és nagypapival,ja és bosszantásomra hang nélkül elvolt a babakocsiban.(ha én tolom,max.20 percig bírja benne.)El sem hittem. Legboldogabb akkor volt Marci,mikor meglátta Brúnó kutyát,aki örömmel hozta elé a labdát egy kis játékra. (ennek is eljön az ideje).
Na és asszem átesett a tűzkeresztségen,fejjel lefelé leesett az ágyról....Persze egy pillanat műve volt....
Remélem semmi komoly,hiszen rá két percre már újra kacarászott.Azért megijedtem!!!!
Pordányban is sok-sok "játék" akadt: rossz rádió és annak csatlakozói,elemlámpák,cipőkanalak stb.
Mindkét nap végére jól elfáradt és nagyot aludt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése