2010. január 18., hétfő

Hiányzik apa,avagy hogyan toljak ki anyával....

Azt hiszem az ünnepek alatt a gyermek rendesen apássá vált. (olyan szerencsések voltunk,hogy Balázs 3 hetet volt itthon). Az oké,hogy három napja mást sem hallani a szájából,csak azt,hogy ápá-ápá-áppá.Az is oké,hogy délelőtt,mikor itthon van apa Marci kezesbárányként viselkedik (gondoltam de jó napja van az én picurkámnak). És az is nagyon oké,hogy mintagyerekként ebédel (a ruhamaszatolást leszámítva)-220 gr halas-paradicsomos-krumplis cucc-deszertként egy túrórudi és utána még óbégatás a mi kajcink után.(abból is bevágott pár párolt brokkolit) DEEEEEE az nem oké,hogy miután lelépett apa dolgozni,nyaff-nyaff unatkozom,hajrá mindent amit nem szabad,csakazértsem ülök meg a babakocsiban,hadd kenjem má' a fejemre a vajaszsemlét,hadd tiltakozzak az esti vetkőztetés-öltöztetés ellen hanggal és intenzív mozdulatokkal...............
Marcikám itt a szépítési lehetőség,tessék átaludni az éjszakát és 7 előtt nem felkelni!!!!
Köszi:anya

2 megjegyzés:

  1. űPetra!szóról-szóra leírtad,hogy nálunk is mi van!Bazsi teljesen összeomlott,hogy apa reggel dolgozni megy!az még a jobbik eset,ha még alszik amikor apa elmegy,de ha találkoznka,akkor és látja elmenni akkor vége van a világnak!és rosszalkodik és nyűgös és semmi sem jó....apával dumálunk napközben,mondom neki,hogy Bazsi kész van és én is,de amint megjön,Zsabi angyallá változik és szerintem sokszor el sem hiszi,hogy mi volt itt napközben.:)remélem azért jól aludtatok!

    VálaszTörlés
  2. Na lányok, dettó!!! Apjaseggdugasza lett az én drágám is, nélküle tiszta hiszti.
    És párom aszongya: ugyi most érzem, hogy milyen féltékenykedni, mert korábban Efe anyás volt és ő is ezt érezte... Na ja, csak éppen akkor is én voltam egész nap egyedül a gyerekkel, meg most is, bocsi!

    VálaszTörlés